Two thumbs.

Var precis och fejkade lite solbränna. Inte för att jag blir brun, det
blir jag aldrig. Men det känns i alla fall bra att försöka, eller nå.

Nu hade jag tänkt dela med mig av lite åsikter á la Minna..


Snälla person i matkön. Behöver jag säga nå mer? Man blir alldeles glad
i hjärtat varje gång någon säger "Nämen, hade du bara så lite.. Då är det
bara att du går före mig!" Tänk om alla vore så? :)

Drippdropp.
Måste nog var bland världens underbaraste ljud, när det
droppar från taken.. Då vet man att våren är påväg och att sommaren
närmar sig med elefantkliv!

Sesamfrön. Så jäkla gooott!

Bakning och matlagning. Som terapi för själen! Jag älskar det. ÄLSKAR.


Matte. Jag har aldrig vart bra på det. Aldrig förstått det. Alltid hatat det.
Och att en lärare säger "i gymnasiet ska man inte behöva ha någon mattehjälp"
och att man på det får en IG-varning i handen, gör ju det hela såå mycket bättre.

Oröra. Jag bara står inte ut när det är stökigt! Och trots att städning inte är
nånting jag tycker är sådär jätteunderhållande, så MÅSTE jag bara städa.
Vilket gör att jag hatar det ännu mer!

Missförstånd. När man säger nånting, också uppfattar personen man säger
det till HELT fel. Det måste ju vara bland det mest irriterande som finns.. uvvah.

Sötsaker. Beroendeframkallande och sätter kroppsliga spår.. Nä, tacka vetja
frukt!

Nu ska jag städa upp litegrann (somsagt, jag hatar det), sen ska jag vänta på
att Julia ska komma, wiihiii! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0