What happens in Älvsbyn.

Nu är jag här igen, jag som dagligen känner ett tvång till att blogga.
Vill ju trots allt inte ha en tråkig blogg som aldrig uppdaterar, kanske därför?

Hur som helst, så har den här dagen både varit händelserik, men samtidigt inte.

Vi har jobbat på somvanligt på Ormberget, vilket är kul. Efter det hann jag en
snabbis till Jens, därefter kom mamma och hämtade mig, för att vi skulle hämta
mormor och morfar som kom med bussen. Inte ofta jag träffar dom, så det är
så kul att dom kommit! :)

Efter middagen far Lisa ut på en skotertur, och kommer hem med ett blodigt
ansikte. Var så hemskt att se blodet bara rinna, rinna och rinna. Ser ju mycket
värre ut än vad det egentligen är. Men trots allt, så tror jag det gick relativt bra.
Dock får hon leva med ett par Pamela Andersson-läppar, ett blå öga och en sne
näsa ett tag.

Imorgon ska vi till Kåbban med skolan, vilket kändes jävligt jobbigt. Men det
blir säkert kul! Nä, nu ska jag sluta ordbajsa och gå och lägga mig, sovsött! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0