"hemma".

Nu är jag hemma. Eller hemma och hemma, dethär känns inte som mitt
hem längre, inte på samma sätt som det gjorde innan vi flyttade. Men,
jag har inget val.

Hur som helst, så är jag jättetrött och ska nog bara ligga under täcket hela
kvällen. Sandragumman har lyckats överföra hennes förkylning till mig, verkar
det som. Så jag känner mig inte så frisk.

Imorgon ska jag trots allt lyckas ta mig till tandläkaren och därefter på körlektion.
Hade tänk försöka gymma emellanåt, men vi får se om förkylningen tillåter det..
Knappast.


Jag skulle kunna gå genom eld och vatten för dig.

Näe, nu ska jag mysa till en film och tröstäta tårta. Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0