Sandra is back

Sitter här och borde egentligen sova..
men så klart är jag pigg som fan och kan inte sova,
fattar inte hur det kan bli så, i början av veckan har
jag varit jätte trött och sovit efter skolan..
men nu har det vänt nu är jag hur pigg som helst,
speciellt på kvällen sådär kring 10-11 då vaknar jag till liv
och börjar syssla med en massa saker..
Jag vet att jag har varit så tråkig på senaste tiden men har
som inte vetat vad jag ska blogga om så därför har de fått bli
bilder och videoklipp istället.. Nu ska jag i alla fall
krypa ner i sängen och se Dirty Dancing innan jag somnar,


Lägger in den här också bara för att jag tycker om att vara lejd på kort!
Godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0