Hur dum får man vara

 

Min fina mamma kom på den briljanta idén att hon skulle tvätta mina fobbadojjor i tvättmaskinen.. vilket ni ser inte gick så jätte bra.. till sitt försvar säger hon att hon tyckte dom luktade illa och var med grå/bruna än rosa.. dom är ju iofs inte tvättade sen jag fick dom för en himla massa år sen, men är de ens meningen att man ska tvätta dom i tvättmaskinen.. nä nu ser vi ju att det inte går.. så om ni har funderat på att tvätta era foppisar i tvättmaskinen så säger jag GÖR DET INTE!!


Kommentarer
Postat av: Emma

men jag tror att dom går tillbaka efter ett tag, tror faktiskt att våra också blev så :)

2011-10-08 @ 14:37:16
URL: http://emmaaajonsson.blogg.se/
Postat av: Kristin

Hmmm....jag vill minnas en gång när Lena tvättade sina gympadojjor och hela skon krympte utom själva gummisulan....de såg ut som bananer!! Hon har inga bra tvätta skor erfarenheter, hahaha :)

2011-10-08 @ 21:45:14
URL: http://myworldrobe.blogg.se/
Postat av: Mamma

Men rena blev dom i allafall!

2011-10-12 @ 16:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0