Vadet

När jag var mindre så tyckte jag och Carro om en film som hette vadet (veddemålet)
som vi tyckte var jätte bra, den handlar om 4 kusiner som hittar en gammal
medaljong som tillslut tar dom iväg på en resa runt sverige för att hitta en skatt.
Vet att jag tyckte att den slutade så konstigt och hoppades att det skulle komma en 2a.

Och vet ni, idag upptäckte vi att det faktiskt finns en 2a, skattjakten (skattejakten)
Då dom den här gången reser i Europa för att hitta skatten. Sitter och väntar nu på
att den ska laddas ner klart, sen ska jag se den. Tycker om sånna där filmer då
det är mystiska grejer och gamla saker som dyker upp, som i första filmen hittar
dom en massa gamla föremål som leder dom till skatten och varje natt kl 0:00
händer det något.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0