Skitdag

När jag satt på bussen hem från skolan idag så började de lukta skit, jag som är extremt
känslig fick kämpa hela vägen hem för att inte få kväljningar, när jag sen kommer hem
och öppnar ytterdörren så kommer världens odör, då har hundjäveln skitigt en stor lös
skithög i sovrummet. Behövde bara gå in i sovrummet så fick jag kväjningar, tårarna
bara spruta och jag ville dö, när jag sedan lyckades komma fram och började torka
upp skiten så var de ju bara en massa slime.. då blev det bara ännu värre...

När jag sedan lyckats få upp skiten och började känna mig hungrig igen så 
finns det ingen mat hemma och det enda jag fått äta idag är en makrillburk
för vi hade inte ens hårdbröd, ajaj det är dåligt.. måste åka och handla idag.





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0