rockabillyparty

Helgen var awesome, roligaste kvällen någonsin, vi dansade, skrattade och
träffade grymt härliga personer. Kände mig verkligen hemma där, hade
ett leende på läpparna hela kvällen. Är sån skillnad mellan Kafelino och
the road house, jämför man kafelino med road house, är kafelino en
fis i rymden.

Idag har jag haft min andra buggtävling, tog mig till B-final, typ
som semifinal. trodde verkligen inte vi skulle komma så långt, så är
jätte nöjd med resultatet, all träning börjar ge resultat, sen tror jag
också att jag börjar bjuda mer på mig själv.

Ikväll blir det bara att ta det lungt, är ledig i morgon så ska njuta av
ledigheten.. Har blivit lite sömn i helgen så det lär behövas
lite extra sovtimmar.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0