Allergisk

Jag har just kommit på att man tydligen kan vara allergisk mot allt som finns
på denna planet. Jag är fan allergiskt mot lök, hur fan går det till?

Har vid flera tillfällen börjat nysa och blivit hes efter jag ätit vissa maträtter. 
Jag har inte tänkt på det så mkt utan bara tyckt det varit lite konstigt, men
inte kommit på vad det är som får mig att nysa...Tills idag när jag satt och
åt kycklingpasta med rödlök och näsan började jävlas, då börja jag tänka på
dom andra gångerna jag ätit och det har blivit samma sak, och det har varit
olika maträtter men med lök i.. så det måste ju vara det.

Och jag som ÄLSKAR lök.. det som är så gott, jag får helt enkelt leva med
nysandet, för jag ska inte sluta äta lök, så är det bara!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0