Mys

Goddagens!
 
Tänkte att jag ändå kunde försöka klämma fram ett inlägg. Vad har jag att berätta?
Jo, idag är det en bra dag! Iaf hoppas jag att den kommer bli den bästa på länge.
Biljetterna till säsongsavslutningen på Farmen är bokade, snart är maten inhandlad
och då väntar en mysig kväll med bästa-Linn och bästa-Sandra! Står plankstek,
roligheter och skratt på menyn. De blir nog jävligt bra!
 
Igår for jag och Tobbe gymmande, så jävla skönt. Älskar att gymma! Efter det for
jag hem och dushade, sen till Tobbe igen för att slöa och umgås. Däremot fick
jag mitt hår fixat och fötterna masserade, inte dåligt alls! Sen har han ju hittat
på att jag ska bli en ny människa och klädde därför på mig massor av hans kläder,
hahaa, höll på att dö! Den dagen jag tar på mig en tjocktröja kombinerat med en
jeansväst, ska jorden vara påväg att gå under. Jag håller mig till mitt helly hansen
underställ och powerstövlarna!
 
 
 
Detta är speciellt riktat till blogg.se: Jag hatar eran nya sida, den är seg, knäpp och funkar
nästan aldrig. Dessutom kan eran jävla ko gå å dö. Tack å hej.
 
/Minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0