Bloggare nr2

 
Hej här har ni mig bloggare nummer 2. Ni måste ju snart börja undra om jag gått och dött eller nått. Men jag lever ännu och mår hur bra som helst. Som Minna skrivit så MÅNGA gånger så har jag fortfarande ingen dator, och kommer nog vara utan ett tag till, så tyvär så kommer det nog fortsätta se ut såhär ett tag till, men försöker så gott jag kan att blogga så fort jag får tag i en dator.
 
Ja vad händer då i mitt liv just nu kanske ni undrar? Ja det händer faktiskt inte så mkt, jag jobbar, jobbar och åter jobbar känns det som.. Men det går bara bra, tycker det är kul att vara på Ormberget, och när jag dessutom får jobba med Kusinvitamin gör de bara ännu kul. Jag, hon och kocken som sköter restaurangen nu under sommaren. Skönt sen när stålarna börjar rulla in också. Sen när jag inte jobbar så är jag med Andreas och försöker ta vara på sommaren så mycket det går, nog för att det knappt varit nån jävla sommar i år, men försöker vara ute så fort solen är framme, som idag tex, perfekt väder.. Och slutade 2 idag så har hunnit ligga ute och pressa i några timmar idag,
 
mamma, pappa och systeryster har stuckit och campa på Fårön och lämna mig med hela lägenheten för mig själv...Men det gör verkligen ingenting.. det är snarare glädje än sorg. Tycker bara det är skönt att vara själv hemma, dessutom så kommer Andreas ikväll och stannar hela veckan med mig. Kommer bli riktigt bra.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0