Deppmode

Hallåhej.
 
Idag tog jag och Linn vårat pick och pack och stack till Pite havsbad, för att ha sådär barnsligt
kul inne på äventyrsbadet. Efter två timmar var vi less och for hem. Men de var ändå kul att få
umgås, längta och planera lite med Linni! :)
 
Och idag drar typ alla jävlar till trästocks. Blir arg på varenda uppdatering.. vill också dit.
Men de kan jag inte, av många anledningar. Istället ska jag sitta här i huset, ute i skogen
och deppa. Glad blev jag iaf då dom ringde och frågade om jag kunde jobba, så nu har
jag fixat jobb hela helgen. Det är verkligen som terapi. Man får komma bort och vara någon
annan för ett par timmar.
 
Jag saknar min hund så jag vill dö. Fäller fler än en tår varje kväll, samtidigt som jag pussar
henne godnatt på ett kort jag har uti sängen. Jag lovade henne att alltid vara hos
henne och här sitter jag. Helt jävla maktlös och det gör mig bara ännu argare.
 
Nåväl! ska fara och köra stenhårt på gymmet i min ensamhet, det blir bra.
 

My precious.
 

Kapten Röd på trästocks förra året.
 

Förlåt för världens mest ointressanta inlägg.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0