FINURLIG RUBRIK

 
Öh, jaha.. Har jag en blogg? Nejmen, skämt åsido. Har inte haft någonting intressant
att blogga om, så då finner jag inget nöje i att jag sitter och klämmer fram en massa
ordbajsar-inlägg. Fast det gör jag i alla fall, ordbajsar alltså.
 
Anyway. Igår for jag med Linnea och Dennis till Boden, vi lyssnade på nån gubbe som
sjöng och så träffade vi Sandra ett par minuter. Värt att nämna var att det var 3 grader
när vi for hem. TRE GRADER! Ja, jag frös som en stockholmare i norrbotten.
 
Har nyss avslutat ett långt arbetspass och ska jävla säkert bara ta de lungt nu när jag
är ledig ett par dagar! Imorgon ska vi dock tydligen till Ikea, he blir nog bra!
 
 
Jag är sugen på palt. Den som uppfinner LCHF-palt som smakar riktig
palt är min bästa vän. Deal?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0