Jag känner alla.

Asså.. Mammor och facebook. Det är som glass med bacon. Det går inte riktigt ihop.
 
Mamma: Minna, kom ett tag!
Jag: Jaha?
Mamma: Jag har fått en vänförfrågan på facebåck (jo, min mamma tror det heter
facebåck)
Jag: Jahaa..?
Mamma: Men inte vet jag väl vem det här är!?
Jag: Nähä, man acceptera inte då?
Mamma: Men varför vill han bli vän med mig då?
Jag: Eh, hur ska jag veta de? Men de står ju att ni har 40 gemensamma vänner, så
antagligen känner ni väl varandra. Bara du som är senil.
 
(Går iväg ett tag)
 
Mamma: Asså Minna!
Jag: Men vad?
Mamma: Har suttit och kollat lite.. Varför har han gillat denhär sidan? Vad menas med den?
Jag: Men inte vet väl jag?!
Mamma: Jag tänker då inte acceptera. Vet ju inte ens vem människan är!
 
Men grattis, mamma. Bra att du tar stora beslut här i livet! AAAAAH.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0