Nattens fail

 
Avslutade ett skypesamtal med Lina vid halv 1 tiden, därefter hade jag svårt att somna men somnade
tillslut.
 
Vaknar av ett ryck, kollar på klockan och inser att klokan är kvart i 7, tiden då jag börjar. Springer
ner, klär på mig och är ute i bilen på en halv sekund. Tack och lov tar jag en titt på klockan i bilen,
där jag inser att klockan är kvart i 4, inte kvar i 7.
 
Lägger mig igen för att försöka somna om, då hör jag hur ett helt myggsläkte hade kommit in i rummet.
Blir så förbannad, tänder mobillampan och söker noggrant efter varenda jävel. När jag tror att jag dödat
alla och äntligen är påväg och somna, ringer mamma.
 
Mamma: Vad håller du på med!?
Jag: Men vadå?
Mamma: Men varför springer du omkring och slår i väggarna?!
Jag: Men dödar ju myggjävlarna..
Mamma: Jaha, men sov nu.
Jag: Jo, jag skulle göra de om jag kunde!
 
Sen vart jag less och sket i att sova. Bra, lyckad natt jaaao.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0