here i am

Nu är jag här igen, har fått lånat Carros dator. Så då passar jag på att blogga lite grann. Idag började min jobbperiod, så nu blir det att jobba resten av sommaren sen får man väll se hur det blir, och jag blir kvar på ormberget elr om jag söker nått nytt jobb till hösten,, får väll se hur det blir. Andreas for hem idag också, kändes riktigt jobbigt att säga hejdå den här gången, så lär nog bli en jobbig vecka skulle jag tro, tur det bara är 7 dagar han blir borta, men veckorna då han är och jobbar känns som om evigheter och veckorna han är här går så fort att man knappt hinner med..Blir tokig!!

Ajja. Midsommar var great, klart den bästa midsommar på länge. Har ätit god mat och dryck och fått umgåtts med underbara människor + att vädret har varit riktigt bra.. Går verkligen inte att klaga. Tänkte lägga upp bilder också, men fattar fan nada hur man lägger upp bilder på blogg.se från mobilen. Så det får bli bilder någon annan dag.
 
See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0