Lördag

Har precis vaknat till liv, är så trött efter att jag har jobbat i veckan, inte van att gå omkring hela dagarna och serva folk, sen har jag åkt på en jävla förskylning också så är nog därför jag är helt slut. Behöver verkligen den här helgen för att kurera mig, och då när vädret är hur dåligt som helst så gör det ju ingenting, ska ha en dag idag för mig själv, ta en varm och lång dusch, bädda ner mig i soffan med bra filmer och proppa i mig en massa frukt. För jag tänker banne mig inte vara sjuk till veckan då min Andreas kommer, och sen också vara sjuk på jobbet, kommer bli extra jobbigt då. Men det blir nog bra.
 
Vädret här i Luleå är verkligen hemskt, typ storm och regn, men tycker det är rätt mysigt med sånna här dagar, hade bara varit änny mysigare om det hade åskat också, bara sitta inne och titta ut och inte alls ha dåligt samvete för att man sitter inne. Tycker däremot synd om alla människor som är på PSG i helgen, kan inte vara roligt för dom att spela fotboll i detta väder, och ännu mer alla föräldrar som står och tittar.. Näfyfan vad skönt att slippa PSG.


 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0