Är det här verkligen en hund?

Saga är bara för lustig, när man är ensam hemma med henne så ska hon envisas med att
vara där jag är och ska ligga i knät, går jag till mitt rum följer hon med, sätter jag mig i
vardagsrummet så ska hon ligga i knät, hon följer t.om med på toa. Sen är hon så jävla
lat, och morgontrött, hon brukar oftast ligga hos mamma och pappa, när dom far till
jobbet går hon till Carro och när hon far till skolan så går hon till mig som oftast far hem
sist av alla här hemma.

Hon är så rolig lillgrisen. Carro har lyckas lära henne rulla runt och spela död, men Saga
har lite svårt för att förstå skillnaden mellan dom så hon brukar göra nån blandning av
allt och blir så sur när hon inte får godis, så hon rullar runt och typ grymtar som en Gris.

Fulvovve!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0