Din dagsform? Jag bryr mig inte!

Ordet "dagsform" är ett ord som retar gallfeber på mig. Man lägger upp en
biffbild på sig själv och kallar den "dagsform". Detta är riktat till killar i första hand.

Det dom inte verkar inse är att dom var såå mycket snyggare och
såg såå mycket normalare ut, innan dom började pumpa 24/7 och använda
ordet dagsform.

Ja, det är skitbra att ni har ett sådant intresse än att sitta inne vid en dator hela
dagarna. Men stoppstopp, sakta i backarna! Måste ni pumpa tills benen ser helt
muskelgödda ut, och kan sprängas i vilken sekund som helst? Samma sak med
armarna. För att inte tala om "bröstmusklerna" aka manboobsen. Kom ihåg uttalet
"Lagomt är bäst"!


Spänn bara, spänn!

Nä.. Alla har vi mål här i livet. Vissa har väl en viss dagsform, vikt och muskelmängd
dom vill uppnå. Then, GO!

Meeen.. Inte ser det väl så jävla normalt ut?



Men.. Somsagt. Lagomt är bäst!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hoppas verkligen att du förstår att den andra bilden är gjord i photoshop!

2012-03-07 @ 13:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0