Bara Sandra

Tänkte jag åter igen skulle ta och prova blogga igen, fast på en egen blogg som bara är min,
där jag skriver om vad som händer i min vardag, så att mina släktingar och närmsta vänner
ska kunna se vad som händer i mitt liv, när jag inte kan träffa dom så ofta längre när jag
nu bor i Luleå. Känns tråkigt att inte blogga på Boissbaon längre,
men både jag och Minna kände väll som båda att ett nytt kapitel har öppnats i våra liv.
Tro INTE att vi är ovänner eller nått det är vi verkligen inte, vi är fortfarande lika bra vänner
som förut om inte bättre, men vi kände bara att Boissbaon är över.
 
Bloggen kommer vi självklart ha kvar, kommer bli så himla kul sen om 20-30 år att gå
tillbaka och läsa om vad som hände då man var ung, vad man gjorde osv.

http://harlinsandra.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0