10 saker ni inte visste om mig..


1. Jag är alltid jätteorolig
-Far tex Jens bara ut
med bilen en snabbis, kan jag ligga och oroa mig
tills han kommer tillbaka.

2. Jag får panik när någon kör sakta- Kan
knappt sitta i en bil med en förare som
kör kring 70. Och när någon ligger bakom
en bil utan att köra om, då blir jag galen
på riktigt.

3. Jag har bara varit riktigt kär 1 gång-
Ni kan väl gissa i vem? Jens, såklart! ♥

4. Jag träffade Jens när jag lekte tidningsleken-
Jajjamän! På bygdegården i Klövern dök
han upp! :)

5. Jag är inte ofta sur- Men när jag är det,
då brakar verkligen helvetet lös, och
dom flesta vill inte vistas i min omgivning, haha.

6. Jag har inte ställt mig på en våg på 3 år-
Har aldrig varit nöjd med min kropp, så det
har alltid känts bättre att skippa vågen, helt
enkelt!

7. Jag drömmer om att bli journalist
eller författare-
Har velat bli det så
länge jag kan minnas. Brukar stå bland
böckerna på biblioteket och låtsats att
det är jag som att skrivit dom.

8. Jag älskar choklad men
gillar inte kladdkaka-
Näe, har aldrig tyckte kladdkaka
är speciellt gott. Här är det
simpla chokladbollar eller semlor
som gäller! :)

9. Jag skulle kunna tänka mig att
skaffa en orm- Har alltid tyckt
dom är så otroligt vackra
och fascinerande, så det skullle
vara häftigt!

10. Jag har kunnat alla repliker i filmen Titanic-
Såg den konstant för ett par år sen, så att
repilkerna fastnade i mitt huvud kom på köpet.


Bjuder på en very seriös bild också..


Kommentarer
Postat av: Linn



haha tack så mycket :) Jajemensan det har jag gjort kändes som att jag också var tvungen att göra det haha :)



Men gud vad svårt att få in alla repliker från Titanic haha skulle aldrig funka för mig :P

2010-08-12 @ 02:11:15
URL: http://linnooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0