31/8-10

Ja, trodde somsagt att vi hade sovmorgon
imorse, men så var det såklart inte.
Vi hade 3 lektioner, sen hade vi hål
till halv fyra. Inte kul, om man säger så..

Efter skolan kom älskling och hämtade
mig, så vi for och gjorde lite ärenden
på byn, sen bjöd han mig på middag
heart to heart, smarrigt var det! :)

Somnade direkt på soffan när jag kom
hem och vaknade för en timme sen.
Jag vet nån som inte kommer somna
för än seeent ikväll.. haha.


Drömmer mig bort.. att jag sitter
med en B&J i handen och njuter
till max. Ska förverkliga drömmen
i helgen, det är en sak som är
säkert! ;)


Kommentarer
Postat av: Browniiie!

Ni äter ju på H2 var och varannan dag! Hur har ni råd? :P

2010-09-07 @ 14:08:29
URL: http://turbopingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0