Filmtips

Bloggen ser förjävlig ut, men orkar inte bry mig just nu.

Tänkte dock lätta upp stämningen med ett
filmtips. Jens vill alltid se actionfilmer,
vilket jag inte är världens störtsta fan av.
Men i Fredags fick jag för ovanlighetens skull
välja film. Och jag var sugen på både en
obehaglig skräckis och en roande komedi.
Då kom jag på att jag hade läst om
en norsk film, vid namn "Dead snow".

Kan säga att den var lätt sevärd!
I början är den ganska obehaglig och
jag kunde inte låta bli att hoppa till ett par gånger.
Men efter att tag blir den rolig på samma gång,
oootroligt rolig, närmare bestämt! ;)

Rekomenderar den starkt! Och för att krydda på lite extra,
se den med en minst lika rädd pojkvän, haha ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0