Long time ago

Hej på er!

Nu är jag äntligen hemma! Kom dock hem
redan i Fredags, men for så fort jag kunde
till Jens, hade ju saknat han massor. ♥

Har verkligen haft det jättebra! Vi hade
verkligen toppenväder båda veckorna=
mycket sol och bad! Dock så gick
våran husbil sönder redan i Finland,
generatorn funkade inte som den skulle.
Men pappa fixade den så gott som han kunde,
men det ledde ändå till att vi inte for längre
än till Estland. Men för att vara ärlig, så gillar
jag ändå Estland mer, ett mycket mysigare
och dessutom billigare land. :)

Har inte så mycket att berätta, utan bilderna
får tala för sig själv.

Maja och Lisa på färjan.

Jag och Lisa.


Estlands gudomligt goda vitlöksbröd!


Pärnus underbara strand.


I en halt vanlig mataffär, med ovanligt stora ägg.


Gamlastan i Tallin.


Gamlastan, igen.


Utsikt över staden.


Har sagt det förut, men jag säger den igen.
Orken att ladda upp bilder på bloggen, dör efter
att ha väntat på att en bild ska laddas upp, i 3 minuter.
Så, vill ni se massa fler bilder? Kolla facebook!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0