Lördag.

Hejhej ;D
Idag kan man säga att de har varit släktträff. Vid tre tiden for jag och mamma till Mormor och morfar, där dom bjöd på surströmming. Det var jätte gott, blev propmätt. efter de for vi och hälsade på Kristin, Anton och Oliver. Där bjöd dom på smörgås tårta så då var jag ju tvungen att äta de också, för er som inte vet så älskar jag Smörgåstårta. Så nu sitter jag här i mitt rum, jävligt mätt och belåten, lär nog inte äta på ett x antal timmar, haha. Justja jag lyckade ju den här gången att få med mig kameran så jag har plåtat lite bilder på snyggingen Oliver :)


Min lilla lillkusin Oliver. Visst är han söt? :)
Titta så liten hand han har jämfört med min :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0