Tråkigt.

Åh vad jag blir sur. Imorse när jag vakna hade jag en fet jävla blåsa på tungan + feber. Så de blev inget jobb för mig idag. Jag hade sett fram i mot de eftersom Minna och Jens kanske skulle komma och äta där. och för att de ändå skulle vara skönt att stiga upp tidigt. Känns ju verkligen kul också att tillbringa sina sista sommarlovsdagar med att ligga hemma och vara sjuk. Lyckades i alla fall få iväg Carro och Martin på byn för att hyra film. Så de blir filmtittande och godis för mig ikväll, Minna har åkt till Jens och ska på björnjakt i helgen så jag vet inte om de blir nå mycket bloggande för henne. Men håller tummarna att hon gör de. hade varit väldigt intressant att få veta med om björnjakten hon ska på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0