Jag är så lycklig!

Hela dagen idag har jag gått omkring och varit på allmänt dåligt humör. Varit så jävla uttråkad. Tills jag får reda på att det har kommit en ny liten kille i släkten. Jag har fått en liten kusin. Kristin (moster) och anton fick idag vid 5 tiden en pojke. Jätte kul, och han var ju så söööt på bild, så vad ska han då inte vara i verkligheten. jag som i flera år har gått och längtat efter att få mysa med en liten en. Mina andra kusiner har ju blivit så stora nu så dom vill nog inte gossa med mig längre, och en lillebror/lillasyster vill jag inte ha. Så jag hade gått och hoppats att kristin och anton snart skulle skaffa sig en liten bejbis. och vips så gick den önskan i uppfyllelse, så nu har den dåliga humöret vänt och jag går nu omkring och visslar, små sjunger osv.


Kommentarer
Postat av: Linn

Nej så kul :)

2010-08-12 @ 16:33:31
URL: http://linnooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0