10 saker ni inte visste om mig.

Tänkte jag skulle ta och göra en sån där "10 saker ni inte visste om mig" som Minna gjorde, tyckte de var en kul grej + att ni får lära skänna mig bättre.

Jag har ett blått och ett grönt öga - Ja de är sant, men de syns inte så jätte bra. man måste kolla nära för att se de.

Jag är musikberoende -Jag lyssnar på musik jämt och ständigt. och när jag inte kan lyssna på musik så går jag oftast och visslar, nynnar elr sjunger.

Jag har fobi för papperstussar/blött papper - Nä usch! Jag har alltid haft fobi för de men vet egentligen inte vrf. men jag tycker inte om de. jag kan tappa matlusten om någon lägger en ihopknycklad servett på bordet.

Jag har inget tålamod - När jag kommer på att jag ska göra något, tex färga håret, möblera om i mitt rum elr nått sånt, då ska de ske på engång.

Jag gillar dansmusik-  Jag är uppväxt med dansmusik och kommer nog alltid att tycka om de.

Jag kan vifta på öronen - ja de är sant, rätt coolt egentligen.


Jag kan alla repliker och låtar i Dirtydancing
- så sant, sett den 1000-tals gånger och blir aldrig less den.


Jag är en djurvän
- Jag har alltid älskat djur och lider så fort jag ser ett djur som mår dåligt. tog telock med bort mina djur på farmville för att jag tyckte synd om dom.

Som liten ville jag bli "sjungerska" på farmor och farfars loge - Inte konstigt att jag ville bli de, efter jag hade sett dom vackra tjejerna som stod där och sjöng på logen i Allsåklubben.

Jag trivs som bäst när de är oväder - tycker de är så mysigt när de är åskoväder, snöstorm, storm osv. Tycker de är så mysigt på något sätt, vet egentligen inte vrf. De bara är så.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0