Otursdagen!

Fredag den 13 vart som tur var ingen otursdag. Jag levde mitt liv som vanligt och hade faktiskt rätt tur igår, inte något speciellt men allt som brukar bli helt galet gick bra. Det enda som var lite otur var att jag stukade foten när jag kom på att jag skulle hoppa av en gunga i lomtjärn när jag var med Carro, Jossan och Elsa + Tobbe å hans kompisar. Idag har jag varit duktig och städat mitt rum, även fast de har varit så in i helvetes varmt + att jag hade ont i foten.  Men de behövdes verkligen städas och fint blev de. Så nu sitter jag här i mitt nystädade rum och lyssnar på ACDC som spelas ur högtalarna. Har ingen lust att hitta på nå speciellt ikväll, så blir nog bara en vanlig hemmakväll, har laddat upp med några filmer som jag ska se senare.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0