Luleå och Rosfors

Tror dom flesta vet var jag håller hus på
helgerna, så därför blir ju uppdateringen från
min sida inte den bästa. Men de ska jag försöka
ta igen! :)

Igår hände inte så mycket, jag och Jens tog
det mest lungt och myste på.
Idag lyckades jag tvinga upp hjärtat vid tolvtiden,
(Hör verkligen till ovanligheterna!) så det blev att
impulsfara in till Luleå, där jag fick med mig in
Jens på H&M, och till min förvåning hittade en
tröja. Jag behövde verkligen något nytt,
verkligen alltså.

På hemvägen stannade vi till i Rosfors,
och då tog jag tillfället i akt att fota lite,
det är ju så otroligt fint där! :)


99:- på H&M.






Älskar dig♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0