Allt och inget.

Tror jag drabbats av en svår diagnos, den extrema latmasken.
Jag har än inte hittat något direkt botemedel. Men än så länge
lider jag inte, snarare tvärtom. Det är skönt att absolut inte ha
nånting att göra. Att bara dega framför tven eller datorn.
Däremot känner jag att jag har en annan diagnos påväg. Den
såkallade förkylningen. Känner mig lite febrig och hängig, ont
i halsen ov. Får bara hoppas att den inte bryter ut, att vara sjuk
är ju aldrig kul.
Har inte mycket att blogga om. Nästan absolut ingenting. Som
ni ser så åkte tomteluvorna bort från headern, och istället fick
jag och Sandra ta på oss ett par fina partyhattar istället, nu till
nyår. :)
VARFÖR GÖR GOOGLE CHROME SÅ ATT SPALTERNA FÖRSVINNER??

Kommentarer
Postat av: blååndiii

Jag har också fått den där svåra diagnosen "extrem latmask" haha och jag har inte heller hittat nåt botemedel men lika glad är jag för de för då får Dennis göra de han är till för - toffla och passaupp ;)

2011-01-02 @ 22:28:11
URL: http://turbopingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0