Ett såntdär drömmaborttyckasyndom-inlägg.

Blir nästan lite småsur när jag tänker på alla lyckostar som ligger
och sover nu. Som är lediga, eller bara har en lång sovmorgon.

Själv gick jag och la mig vid halv ett igår, efter ett X antal pluggtimmar.
Klockan 5 ringde klockan, och då var det bara att stiga upp för ännu
mera plugg. Fick en dumförklaring av pappa att jag är så dum som
kliver upp så tidigt på mårnarna för att plugga. Men jag pluggar helt
enkelt bäst på dom tidigarna månarna. Lungt, tyst och inte så mycket
att tänka på.

By now sitter jag i bibblan på skolan och ja.. försöker plugga ännu mer.
Känns underbart att veta att alla dessa timmar jag lagt ner till detta
fotoprov, känns helt bortkastade. Känner fortfarande att det inte är
nånting som sitter. Ge mig jullov nu, snälla. Vill bara hem och sova.

Vill att det ska bli morgondag. För då ska jag och min älskade flickvän
Sandra till Luleå och julshoppa. Kommer bli så kul, var så länge sen
vi gjorde nånting, bara hon och jag. Blir så lätt när vi är så pass lika.
Till en början är vi alltid pang på, springer hit och dit. Efter det blir
det givetvis mat på Exotic, och sen är båda ganska less. Så är det.

Sen vill jag att det ska bli Onsdag. Och det vet ni ju varför, efter allt
mitt tjat. Längtar efter att få hålla i det lilla livet, krama och gosa.
Jag som alltid velat känna känslan av att hämta en valp och känna
kärlek och lycka, men aldrig fått. Jag har Jens att tacka för allt,
min lilla djurvän som gillar hundar minst lika mycket som jag.

Torsdag. Den långa resan till Vilhelmina, där vi alltid firar jul.
Fredag. Julafton. Kalle Anka, mat, klappar, släkt, myyyss..

Nej, nu måste jag fan plugga. Jag är ju helt hopplös.
Bloggar när jag kommer hem, för då har jag looooov!


WHOPIDOH!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0