Hem ljuva hem.

Stockholm var helt enkelt bäst! Har verkligen haft jättekul
tillsammans med klassen. Dock så har jag bestämt mig,
att jag aldrig ska flytta till stockholm. Visst, det fanns
tusentals affärer, överallt, lätt att ta sig fram.. Och..?
Ja, de var väl de. Hittar mycket mer positiva saker med
att bo här i lilla norrbotten. Skulle aldrig kunna bo en
sån stor stad, massa folk och massa stress, it's not my
cup off tea.
Men som jag sa, det har varit hur roligt som
helst, och jag gör mer än gärna om det! :)


Jag, Linn och Sandra.

Lägger upp fler bilder sen!




Kommentarer
Postat av: Tobias

Neh Norrbotten suger !

2010-12-04 @ 19:56:30
Postat av: Linn :)

hahha så fin bild :) får jag sno den ? ;D

2010-12-04 @ 20:00:37
URL: http://linnooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0