Inte kul, jättekul.

Satt och redigerade från 14.00 till 20.00 igår. Så ni kan ju gissa att
jag var gode så färdig när jag kom hem.

Natten har varit rent utav åt helvete. Nämner inga detaljer, men
tänk er magsjuka. Ja, precis. Jättekul! Jaja..

Men nu kan jag inte hålla inne min lilla hemlighet längre. Jag
spricker snart av längtan! Den 22:a, närmare bestämt på
Tisdag, nästa vecka. Far jag, älskling och Julia ( Jens söta
syster) till Pajala för att hämta en liten hundvalp!

Tror jag slutade tjata på en hund i sommras, då vi skaffade
Zigge. Men ända sen jag var liten, har jag alltid velat få en
hund. Men det hemska svaret "De får du skaffa när du blir
stor och flyttar hemifrån".

Så, jag längtar! Riktigt mycket! :)

Dock så är det här med namn så svårt.. Ingen som har
ett litet förslag? :) Det är söt liten svartvit tik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0