Ja vad ska man skriva här?

Hej!
Nu är jag äntligen här igen. Har haft så mkt i veckan så jag har knappt varit någonting alls vid datorn.
Tur att Minna i alla fall har hållt bloggen vid liv.
Det är nog en hel vecka sen jag bloggade sist skulle jag tro. Men nu är jag äntligen här igen.
Har väll inte något speciellt att blogga om, utan jag tänkte mer bara att jag skulle skriva så ni ser att jag lever haha. Nu undrar ni kanske vad jag har hållt på med..
egentligen inget speciellt.. utan efter skolan har jag antagligen kommit hem och sen farit igen.
 elr så har jag stannat kvar på skolan och redigerat filmer.
Och när jag har kommit hem så har sovit.
som Minna skrev här förut så har vi rätt mkt i skolan just nu.
 Jag har tre filmer som ska redigeras, och det är verkligen inte lätt att redigera,
speciellt inte när det ska krångla som det har gjort för mig.

Nu ska jag krypa ner i soffan med en filt och mysa till en bra film.

// Sandra


Kommentarer
Postat av: Anonym

Trivs i? det skulle jag aldrig tagit utan jag skulle tagit det som är snyggast fast jag trivs i det eller inte!



Jo jag säger att det är fult om det är det, ska man säga att en sak är fin när den är ful? Vet inte hur ni tänker,



smekizz.blogg.se

2010-12-12 @ 01:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0