Shopping

Kom nyss hem från Luleå. Som Minna skrev i ett av hennes förra inlägg så har vi varit och shoppat idag. Hittade en hel del, men känns som om pengarna bara rinner av en. det är hemskt, tyckte ändå att jag höll in på slantarna men ändå så bara försvinner dom. Tro nu inte att har slösat bort flera tusentals kronor. men ni kan ju tänka er en heldag med shopping, både julklappar, och kläder, med bara studiebidraget....det försvinner fort. Nä nu ska jag inte sitta här och snacka pengar, för det är verkligen inge kul att läsa om....tycker då jag i alla fall.

Nu är det bara 3 dagar kvar tills julafton, tiden går så jäklarns fort, tyckte nyss det var sommarlov.
Ska ta och små packa lite ikväll och även imorgon för på torsdag åker vi nämligen till Lycksele för att fira jul på Hotell Lappland. Kommer bli så underbart härligt..typ äta,äta och åter äta, haha nä inte precis men nästan. känns som skönt att få göra någonting annat. Och som jag har slitit dom här sista veckorna på skolan så är jag verkligen värd lite upppasning.

Bjuder på en bild.



// Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0