När dagarna är som bäst..

Godmorgon!

Vaknade av att solen lyste rätt in i mitt fönster, det bästa sättet att vakna
upp till, så himla underbart! :) Dock så är det väldigt kallt idag, -23 står det
på våran termometer. Hade mer än gärna tillbringat en hel dag ute, menmen.

Igår kom jag hem ganska sent. Och det första jag möts av när jag kommer
hem är min pappa ( som jobbar i skåne ). Visste knappt att han hade kommit
hem, och dessutom hade han med sig något riktigt gott till mig, tysk choklad!
Milka hetter det annars. Men jag lovar, det finns ingen som slår den, mums! :)

Sen hade även min lillasyster städat mitt rum, grundligt. Och nej, det hör
verkligen inte till vanligheterna. Så ja, jag hade en toppendag igår! :)

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0