Return

Blev en lång och rejäl promenad, både till och från högheden. I djupsnö och
uppfösbackar dessutom. Men det var välbehövligt, har latat mig i flera
dagar nu.

När jag kom hem blev det bak, bak och åter bak. I form av kladdkaka,
sockerkaka och morotskaka. Sen kom min farmor och farfar så det
passade ju bra att bjuda dom på lite fika. :)

I kväll blir det inte att se på melodifestivalen, utan jag ska göra någonting
annat, som är okänt än så länge.

Justde! Igår såg jag "Return to the blue lagoon". ( Ni minns väl när jag
berättade om den superbraiga filmen "The blue lagoon" ? Det är alltså
en uppföljare. ) Och den var jättebra! Tyvärr inte lika bra som den första
tycker jag. Men absolut ett måste att se om man sett den första! :)

             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0