Sandras Citat

Ni kanske undrar vad Sandras citat är förnå? Och det är precis
vad de som står.

Sandra har en förmåga att få till det. Och då menar jag på ett
konstigt sätt. Eller, så får hon inte till det alls? Jo, på sitt sätt.
Och det är det som är så kul!

Tidigare i vinter lät det tillexempel såhär:

Jag och Sandra kom in på konsum. Och båda fick för sig att vi
var sugna på glass, trots att det var säkert 15- ute. Och när vi
står där bland alla glassorter, så säger Sandra..

S: Men tänk om glassen smälter!?

Mitt svar blev nånting i stil med "hahaha, jag dör!". Men ni kan
ju tänka er själva? 15- och människan får för sig att glassen ska
smälta. Haha! :)
                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0