Kunde inte låta bli :)

Ja som rubriken säger så kunde jag inte låta bli. jag har ju som sagt egentligen tagit bloggsemester, men jag ska upp 5 imorrn och kl är 02:12 och jag har inte somnat än. så jag funderar på att vara uppe tills vi far. det kommer bli perfekt, då kan jag sova hela vägen ner till gotland. Planet går kl 8 från kalax och är framme i alanda 9:20, där ifrån ska vi åka Alanda express till central stationen i stockholm. sen blir de buss till färjan som ska ta oss till gotland, när vi kommer till gotland så har vi hyrt en minibuss som vi ska ta oss till Sanda där vi ska bo. De blir en väldigt lång resa så då kan jag passa på att sova:)

Idag har vi varit i Piteå och shoppat. hittade inte något speciellt, tänkte att jag skulle ta och kolla om de finns nå att shoppa i Visby i stället. sen drog vi iväg till Kalax för att hämta Carro (syster för er som inte vet.) Hon har varit i Halmstad med länslaget och spelat fotboll. Jag måste ju säga att jag är en stolt syrra som har en lillasyster som är så duktig på fotboll :)
Överaskade henne med ett par JÄTTE snygga trosor, hon var glad tills hon fick se vad de var för något. hennes svar blev såhär "men vafan, å du tror att jag kommer ha på mig dom där?"
Jag hade köpt leopardmönstrade trosor för att retas, gulligt va. Alla ni som känner Carro vet att hon ALDRIG skulle ta på sig något sånt.  Jag började skratta och jag kunde inte sluta, jag började fantisera mig Carro som tarzan och då blev allt bara mycket värre :)




Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Hej! vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

2010-07-03 @ 23:00:01
URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0