Första dagen på sommarjobbet..

.. Japp, idag var det första dagen på sommarjobbet. För er som inte
visste de, så jobbar jag på ett litet café i Lomtjärn. Idag fick vi inte
göra så mycket, mest packa upp varor, städa och lära oss kassan.
Tror det kommer bli riktigt kul när vi blir mer sysselsatta! :)

Dock så hade jag såklart hoppats på en solig och varm dag, med
mycket glass och fikaförsäljning. Därför valde jag dom sämst tänkbara
skorna. Tygskor + vandrig i blött gräs = Isbitskalla fossingar. Inget
att rekomendera, med andra ord!

När jag tänker på sommar. Tänker jag just sol och värme. Men frågan
lyder: Vars tog det vägen?? Våren som började så bra..


      





Kommentarer
Postat av: Linn

det kan man verkligen undra !

2010-06-15 @ 18:05:28
Postat av: Minna

VERKLIGEN!

2010-06-15 @ 23:01:39
URL: http://boissbaon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0