Krig.

Blir djupt besviken på Sandra som är ledig nu och
trots det snålar med inlägg. Dessutom far hon ju
på Lördag, så jag tycker hon kan släppa en riktig
uppdateringbomb innan hon far. Hör du de honeybuney? ;)

Imorgon är det Torsdag. Alltså näst sista dagen
på sommarjobbet, sen har jag sommarlov på
riktigt! :) Och imorgon skulle vi dessutom ha
vattenkrig med en massa fritidsbarn.
Får hoppas på att det blir kul..! :)



Nä, nu orkar jag inte skriva nå mer. Kattrackarn
jagar mygger och tar då och då världens skutt, på
datorn. Där jag sitter och försöker blogga. En massa
bokstäver dyker upp, och jag tappar bort mig. Heeyhoo.

Och nu är mitt hår tydligen jättekul också.
Liten katt, lite ro. Men söt är den.. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0