Rest in peace.

Utvecklingen när det gäller teknik går väldigt snabbt. Under dom
två åren jag har ägt min älskade mobil, så har det kommit en rad
olika flashiga, coola, allt-i-ett-mobiler. Men trots det så har jag stadigt
hållt fast vid min simpla, finesslösa mobil.

Men nu, efter en fisketur, där vatten kröp in i min ficka. Där min stackars
hjälplösa mobil låg, har den dött. En vattenskada. En vattenskada
jag hoppades kunde botas. Men varken ugnen eller hårtorken ville
samarbeta med att få liv i min lilla Lg. Så, somsagt, den är död.

Och nu. Nu sitter jag med en Nokia i min hand. En ännu finesslösare
mobil som med andra ord bara gör mig djupt irriterad. Men that's life. 

VIIIIILKEEEET ILANDS PROBLEM. Haha..

        


Kommentarer
Postat av: Tobias

hahaha så du blev av me din mobil tillslut :)) LG står för Lazy Garbage >:)