Roligt,roligt

Hejhej:)
Min kväll spenderade jag hos Emma. hon fyller år imorgon höll jag på att säga, men när jag kollar på klockan så står den ju på 00:15. GRATTIS EMMA!!! jag hjälpte i alla fall henne att baka, vi bakade först dumlekakor som blev jätte goda, så vi kom på att vi skulle testa göra en ny sak som hette cake pops-kak klubba :P 
Jag kan ju säga att allting gick åt helvete, det blev helt fel. man skulle som först göra en sockerkaka typ som man sedan skulle mosa med philadelfiaost. men våran kaka blev typ stenhård. men eftersom vi hade följt receptet från punkt till punkt så tänkte vi att det nog skulle gå ändå. kakdegen liknade mer hundmat och när vi sen skulle rulla den där kakdegen/hundmaten så såg det ut som bajs, speciellt gott blev de inte heller :)
ja de slutade med att vi kastade bort hela skiten!!

Sådär skulle dom bli :)


Emma med den äckliga degen, såg dock inte så äcklig ut där :)



 
Det står " det här klubborna blir garanterade succé på nästa barnkalas" NÄÄ jag skulle nog inte tro de ;)

// sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0