Jävligt pinsamt

Haha måste bara ta och berätta om något grymt pinsamt. jag ligger i min säng och sussar så sött. plötsligt ringer dörrklockan och dörren öppnas och jag hör en röst som ropar "HALLÅ"  jag vaknar med ett ryck och ser hur det kommer in en gubbe i hallen och säger att det är sotarn.  jag mumlar okej och försöker i paniken att klä på mig nå kläder och samtidigt försöka få hundarna att sluta skälla på sotarn,  som tur var så låg morgonrocken på golvet nedanför sängen så jag tar på mig den, när jag sedan ser mig i spegeln så märker jag att mitt hår ser riktigt förjävligt ut. när sotarn är ute och hämtar nå saker så passar jag på att släppa ut hundarna på baksidan. sen fösöker jag komma på någonting att göra. kan ju inte precis gå och lägga mig och sova igen när jag har nogon i huset som jag inte känner.  sen när han har farit så ringer jag till mamma och berättar allt. Hon skrattar och berättar att hon inte visste om att han skulle komma och att pappa nog har glömt att berätta att sotarn skulle komma. Hade ju varit bäst om jag hade fått veta något så hade det kanske inte blivit lika pinsamt.

// Sandra

Kommentarer
Postat av: Kristin

Haha, jag tror nog att sotare är vana vid sånt! =)Jag öppnade dörren med morgonrock och handduks-turban sist sotarn var hos oss!! :)

2010-06-05 @ 14:16:14
URL: http://kritsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0