Can hardly wait..


Känner ni igen honom?

Alla som har sett Miami inc gör nog det, för det är ju ingen mindre
än Ami James. Jag tittar nästan aldrig på tv, men när jag väl gör det är
det inget program som kommer före Miami Inc, om det visas.
Tycker det är jättesynd att det nästan aldrig visas nu för tiden.
 Dessutom så är han så snygg. Och jag vet inte ens varför. Men det är nått
med han som är så himla.. snyggt.

Hur som helst, enda sedan jag började se det här programmet
 har jag vart sugen på att gör en liten tatuering.
Och efter 3 års önskan, har jag och min kompis Verran äntligen fått
ändan i vagnen! Föräldrars godkännande och en massa planering.
 Om nån månad kommer jag sitta med en massa nålar
stickande mot huden. Jag längtar!

Jag har ganska länge vetat vad jag vill göra för någonting,
nu återstår det bara för Verran ( och troligtvis även min mamma, tro det eller ej!
 Så ni kan ju förstå att det var lätt att övertala? :)
Jag älskar verkligen min mamma..!♥ ) att bestämma sig, sen är det
bara att boka tid! KAN KNAPPT VÄNTA! :)

Okej.. Vad vill jag göra då?
Kort sagt, någonting snyggt och enkelt.
Så jag är fast besluten över mitt val av..


..En text "nedanför nacken". Snyggt va?! :) Har dock inte
riktigt bestämt vad jag ska skriva än, men jag har mina förslag! :)

Åhfyfan, vad långa inlägg jag skriver jämt. Undra om det är en
enda människa som orkar läsa ens? Haha.. Jaja, bättre än inget? :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ett förslag: Skriv Lisa <3



Nää tycker inte du ska ha i nacken! där syns det ju inte! Älskar dig puss!<3

2010-04-01 @ 23:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0