Ett år sen.

Just idag väcks det massa med härliga minnen.
Den 19 Mars för exakt ett år sen, anlände jag till Thailand.
Vid just den här tiden hade vi precis kommit till hotellet och jag låg
på stranden och fick gudomlig massage.

Men nu, nu sitter jag här i vårat dötrissta hus, i dötrissta Älvsbyn.
Våren verkar inte ens vilja komma i år, det är massvis med snö överallt.

Vad skulle du helst välja?
Ligga på en strand med 35+, eller vara hemma med
en massa saker som borde göras. Jag väljer helt klart det
första alternativt, utan att tveka.

Jag längtar verkligen tillbaka. Herregud, vad jag längtar tillbaka.



Kommentarer
Postat av: Emma

haha. okej men ja de gör vi, det ser nog inte heller så bra ut när du gymmar! säg it nå ;P haha

2010-03-19 @ 18:48:45
URL: http://emmaaajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0