Måndagmorgon..

Godmorgon. Eller god och god.
Den här morgonen började på det sättet en måndagmorgon
absolut inte för börja på. En dålig morgon, förstör hela
dagen, så är det i alla fall i mitt fall.

Min dag började med att klockan aldrig ringde, och att
min syster väckte mig med ett skrik att jag hade försovit
mig. Sen stressade jag som en tok, och hann tack
och lov att åka med taxin. Men när jag kommer
till skolan och sitter och väntar på att min efterlängtade
Sandra ska komma, får jag ett mess att hon inte kommer.
Surt..!

Jaja, nu ska jag inte vara sån. Jag ska göra den
här dagen till nått bra! Hoppas ni får en lika bra
dag som jag kommer att få, kramar! :)♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0