Slösa goes Spara?

Imorgon ska jag och Sandra till Luleå. Vi ska shoppa litegrann, sen
så ska vi träffa en kompis som det var jättelänge sen vi träffa sist,
kommer bli jättekul! :)

Jag är en sån person som shoppar nonstop. Pengarna bara flyger ur händerna
och när jag kommer hem med mina shoppingpåsar frågar jag alltid mig själv
"var det bara det här som alla pengar gick åt till? Det här behöver jag
ju egentligen inte.."
Det som är synd är att jag inte tänker den tanken när jag står
där med börsen framme och redo att betala. Så, kort sagt.
Jag är en slösare.

Och det jag ville komma fram till är att jag har kommit fram
till idén att kolla på kläder på internet, innan jag shoppar.
Ganska smart va? :) Om de passar osv är ju en annan sak..
Men de här har jag sett ut till imorgon!


Linne från GT och tröja från Monki.

Hm.. Kommer jag kunna motstå snygga klädernas förmåga
att skrika ut "Köp mig, köp mig!" eller kommer jag nappa
på en masa onödigt..?

Det återstår att se.


Kommentarer
Postat av: Linn

du är inte ensammen om att slösa hahha :P

2010-03-06 @ 02:46:29
URL: http://linnooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0