Sådan matte sådan hund.

När jag sitter här och funderar på vad jag ska blogga om, så kommer Saga (Hunden) och ger mig en liten slick, sen lägger hon sig i mitt knä. Jag har aldrig varit med om någon gossigare hund, Hon ÄLSKAR att gossa. när man kommer nära henne så snör hon sig på rygg och fläkar ut sig. då vet man att då är det bara att klia.

Jag är uppvuxen med hund och jag tror aldrig att vi har varit utan hund någon gång, Men i alla fall, dom hundarna vi har haft har varit mer människa än hund. för vilken hund brukar. Basta, sova under täcket och har huvudet på kudden, ser sig över vägen när dom ska gå över, rapar och fiser, ja det finns mkt att rabbla upp.
Jag tror faktiskt inte att jag skulle klara av att leva utan hund. Det skulle bli så ensamt då.


Tyvär har jag inte lyckats fånga allt lejt dom har gjort, men jag är ständigt på min vakt. kanske kommer det läggas upp nå bilder inom en snar framtid:)




Kommentarer
Postat av: Kritan

Lilla limpan och prickigkorven...så söta de är :) Kul att ni har en blogg....det visste jag inte! Hoppas det var skönt i solariet häromdan :) Kram från Moster!!!

2010-03-17 @ 23:23:46
URL: http://www.modette.se/kritsky/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0